• 22-05-2020, 01:25:06
    #1
    Merhabalar, benim bir sorum olacak. Ben Kamuda Mevsimlik işci olarak 6 ay çalışmaktayım. Şahs şirket kurmamda bir sorun teşkil eder mi?
  • 22-05-2020, 01:42:18
    #2
    mevsimlik işci caykur gbil mi
  • 22-05-2020, 01:43:29
    #3
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mevsimlik işci caykur gbil mi
    Evet
  • 22-05-2020, 01:45:28
    #4
    KodcuADAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet
    esnaf tanıdıklarım var onlarda calısıyorlar iş yeri sahibi oldukları için bagkurlu oldukları icin sorun olmuyor heralde
  • 22-05-2020, 01:47:06
    #5
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    esnaf tanıdıklarım var onlarda calısıyorlar iş yeri sahibi oldukları için bagkurlu oldukları icin sorun olmuyor heralde
    Bende öyle düşünüyorum personele soracam da onlarda tam bilirmi emin değilim
  • 22-05-2020, 01:56:52
    #6
    Hocam tam emin olmamakla beraber sigortanız olmadığı sürelerde bağkura borçlandırılırsınız diye tahmin ediyorum.
  • 22-05-2020, 03:07:58
    #7
    KodcuADAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende öyle düşünüyorum personele soracam da onlarda tam bilirmi emin değilim
    sorun olacağını sanmıyorum
  • 22-05-2020, 03:13:12
    #8
    6 Ay çalıştıgınız yerde sigortalı olarak gözükürsünüz bağ kur pasife geçer
    diğer aylarda kendi bağkurunuzu yatırırsınız
    herhangi bi sorun teşkil etmez