• 20-05-2020, 21:17:16
    #1
    boş
  • 20-05-2020, 21:19:00
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Neler olmuş hocam böyle
  • 20-05-2020, 21:19:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sanırsam alamaz
  • 20-05-2020, 21:20:25
    #4
    Boşandığı için hiç bir hak talep edemez. Boşanmak ile hiç karşılaşmamak aynı şeydir . Daha farklı örnek vermek gerekirse; yoldan geçen bir kadının , soldan geçen başka bir erkekten ölüm yada emekli maaşı beklentisi gibi birseydir .
  • 20-05-2020, 21:21:41
    #5
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karı koca ikisi de Türk; fakat Almanya'da yaşadıkları için Alman vatandaşlarıymış. 15 yıl orada yaşamışlar ve orada boşanmışlar. Sonra boşandığı kocası TR'ye gelmiş, evlenmiş ve burada vefat etmiş. Almanya'da ki eşi hiç evlenmemiş. Boşandığı kocası vefat ettiği için maaşını alabilir mi?
    boşandıkları için alamaz eğer boşanmadan önce vefat etmiş olsaydı maaşını alırdı
  • 20-05-2020, 21:21:49
    #6
    Boşanmadan dolayı ölen eski eşin maaşını alamaz ama babası veya annesi emekli ise vefat etmiş ise onlardan maaş bağlatabilir
  • 20-05-2020, 21:25:18
    #7
    Çok şey olmuş 😂 bir hak talep edemez.
  • 20-05-2020, 21:51:11
    #8
    Alamaz. Bosanmasaydi belki alirdi
  • 20-05-2020, 21:55:01
    #9
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babası ya da annesi Türkiye'de yaşıyor diyelim, Almanya'dan nasıl bağlatabilir ki?
    Türkiyede müracat yapar bağlanır almanyadaki hesabuından çeker hocam