• 20-05-2020, 05:30:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Garanti Bonus kullanıyorum, ekstresi 28'inden 28'ine kesiliyor. Şuan ki limitim 0 TL ben şimdi limitimin 2 katı para yatırsam, o parayı kullanabilir miyim? Yoksa sonraki ayın ekstresine mi yansır?
  • 20-05-2020, 05:34:00
    #2
    28ine kadar yaptığın tüm işlemler + - olarak algılar ekstrede görünür ama borç yazmaz. Kullanabilirsin limitini
  • 20-05-2020, 05:34:44
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir sonraki ekstreyi beklersiniz diye biliyorum.
  • 20-05-2020, 05:48:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kullanirsin
  • 20-05-2020, 05:48:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Penguenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanirsin
    Taksitli bir şekilde kullanabilirim dimi? Çok teşekkür ederim, bu yıllarda yavaş yavaş deneyimliyorum kredi kartını
  • 20-05-2020, 15:28:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    CHMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksitli bir şekilde kullanabilirim dimi? Çok teşekkür ederim, bu yıllarda yavaş yavaş deneyimliyorum kredi kartını
    hesap kesiminden önce harcayacağın miktar bu ay ekstreye yansır hocam