• 19-05-2020, 09:21:53
    #1
    Şimdi Rusça yazılış olan Завод По Производству Сухих Бетонных Смесей bu kelimenin okunuşu da Zavod Po Proizvodstvu Sukhikh Betonnykh Smesey bu şekilde sanırım. Merak ettiğim insanlar konuşulduğu gibi Google de falan arama yapıyormudur? Yoksa direk kendi harfleriyle mi yapıyorlar ))
  • 19-05-2020, 09:27:52
    #2
    Genelde yazıldığı gibi aranır ama okunduğu gibi arayanlar da var elbette
  • 19-05-2020, 09:30:25
    #3
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde yazıldığı gibi aranır ama okunduğu gibi arayanlar da var elbette
    Çok teşekkürler.
  • 19-05-2020, 09:30:43
    #4
    Rica ederim
  • 19-05-2020, 09:42:48
    #5
    Dediğimi anlamak için çok değil az da 🧠 🧠 yetiyordu ama nesini anlamadınız )
  • 19-05-2020, 09:51:10
    #6
    Ben her zaman Kril abfabesi ile arıyorum.
    Завод По Производству Сухих Бетонных Смесей