• 16-05-2020, 21:00:16
    #10
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesai saatleri dışında düşük gösteriyor pazartesi 9 da eski yüksekliğine döner bende hep öyle oluyor
    hocam mesai saati içinde de baktım diye hatırlıyorum da aynıydı yanlış hatırlıyor olabilirim, inşallah düzelir 🙂
  • 16-05-2020, 21:00:22
    #11
    Makas farkı olabilir mi hocam?


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 16-05-2020, 21:01:26
    #12
    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makas farkı olabilir mi hocam?


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    ama ne kadar bozduracağımı bilmiyor ki neyin makası bu 😄
  • 16-05-2020, 21:04:09
    #13
    Mesai saatleri dışında altın alırsanız yüksek kurdan alırsınız, satmak isterseniz düşük kurdan satarsınız. Normal kur ile arasında çok fark olur
    Bu yüzden altın ve döviz işlemlerinizi sadece mesai saatleri içerisinde gerçekleştirin.
  • 16-05-2020, 21:08:13
    #14
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama ne kadar bozduracağımı bilmiyor ki neyin makası bu [emoji1]

    Makas farkı derken hocam,
    Örneğin hafta içi kur: ALIŞ 300, SATIŞ 302 dir.
    Bu haftasonu: ALIŞ 300, SATIŞ 350 olur. Bundan bahsediyorum.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 16-05-2020, 21:14:59
    #15
    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makas farkı derken hocam,
    Örneğin hafta içi kur: ALIŞ 300, SATIŞ 302 dir.
    Bu haftasonu: ALIŞ 300, SATIŞ 350 olur. Bundan bahsediyorum.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    hocam bu değil, ben alış satıştan değil direk altının değerinden bakıyorum. Yani hareketler kısmından hesaplayınca 100tl eksik gösteriyor.
  • 16-05-2020, 21:30:45
    #16
    hesabında şuan kaç dolar varsa kendi alış kuru üzerinden hesaplayıp gösteriyor. Cuma kapanışa göre daha az olması normal. Önemli olan döviz miktarı ayıysa sorun yok