• 14-05-2020, 16:31:36
    #1
    Beklediğim kişiler geldi tartışmaya gerek yok
  • 14-05-2020, 16:34:23
    #2
    Hocam zevk meselesi, renkler ve zevkler tartışılmaz falan ama kendinize niye bunu yapıyorsunuz? Çok berbat ya. Pop dinleseniz daha iyi gerçekten.
  • 14-05-2020, 16:34:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    forumda disslike butonu yok mu?
  • 14-05-2020, 16:36:01
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar baya eskiden dinliyordum arada böyle dolaşırım youtube da ve denk geldim tarzı baya değişmiş 1:35 de sanjar başlıyor fikirlerinizi bekliyorum.

    Bu arada şu tarz kişiler yazmasın toplulukta dinlemeyip dalga geçen yalnız başınayken dinleyen onu da geçtim zevkler ve renkler tartışılmaz herkes hoşuna gideni dinler.


    https://www.youtube.com/watch?v=owAPpoCj5Fw


    Son zamanlarda forumda açtığı konuların tapusuna sahip olduğunu düşünenler çıkıyor.
    İsteyen dalga geçer, isteyen beğenir.
    Eğer buraya konu açıyorsan bu adamı tartışmaya açıyorsun demektir.
    Ve beğenen güzel der beğenmeyen yerin dibine gömer.
    Birileri yorum yazmadan izin mi almalı?
    Ben bu adamı hayatımda hiç duymadım hiç görmedim, sesinde sözünde veya müziğinde bir enteresanlık görmedim.
    Bu tarz adamları dinleyenlerin duygusal ya da düşünsel olarak ne elde ettiklerini merak ediyorum.
  • 14-05-2020, 16:36:47
    #5
    Ben zaten baya eskiden dinlediğimi belirttim denk geldim dinledim ve değişmiş yani