n11 uye girisi yapamiyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
n11 uye girisi yapamiyorum
2
●
63
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
n11 uye girisi yapamiyorum
13-05-2020, 16:15:47
#1
can44
sifrem dogru, sifre yenileme yaptim ama giremiyorum daha oncede olmustu kendi duzeldi.
Ama suan duzelmedi, bu sorunu yasayan var mi?
13-05-2020, 16:17:19
#2
kmlhyt
Tarayiciyi temizledinizmi?
13-05-2020, 16:20:05
#3
can44
ahh tesekkurler hocam daha oncede f12 ile girmistim sanirim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler