• 12-05-2020, 00:11:47
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayla anlamıyorum bir anda herşey çöktü ne yapıcaz acaba günde 5 10 kişi yazarken 2 kişi zor yazıyor artık bakalım ne olucak
  • 12-05-2020, 00:16:34
    #2
  • 12-05-2020, 00:17:14
    #3
    Buna da şükür
  • 12-05-2020, 00:18:16
    #4
    Bu aralar bu cumleyi cok kullaniyorum ama; su anda bir cok insan aslinda issiz kaldiginin farkinda degil. Sadece ulkemizde degil tabi dunyada...
  • 12-05-2020, 00:29:20
    #5
    PayPal + Wise + Revolut
    Corona her sektörde etkisini gösteriyor
  • 12-05-2020, 02:09:47
    #6
    Ben olsam hayla değil hala yazmakla başlardım işe 😊 olucak değil olacak yazarak kendimi geliştirir ve son noktayı da herşey değil her şey yazarak koyardım 🤔