• 10-05-2020, 22:57:19
    #1
    Arkdaşlar bu dönemde şahıs şirketi açabilir miyim ?
  • 10-05-2020, 22:58:05
    #2
    Ben açtım Ocak ayında açtim gerçi ama nasip. Yolunda bulun Allah hayırlısını versin hakkında.
  • 10-05-2020, 22:59:12
    #3
    FiBuHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben açtım Ocak ayında açtim gerçi ama nasip. Yolunda bulun Allah hayırlısını versin hakkında.
    teşekkürler hocam
  • 10-05-2020, 23:03:04
    #4
    İlerleyen süreçlerde benim de düşüncem var bakalım hayırlısı olsun sizin içinde hocam şimdiden
  • 10-05-2020, 23:27:43
    #5
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlerleyen süreçlerde benim de düşüncem var bakalım hayırlısı olsun sizin içinde hocam şimdiden
    sağolun hocam