• 10-05-2020, 00:58:22
    #1
    2D animasyon(çizgi film) yapmak için hangisi dahi iyidir
    After Effects in animasyon yapmak için eğitimini bulamadım. Varsa linkinizi alırım
  • 10-05-2020, 01:04:22
    #2
    Animate cc direkt olarak animasyon yapma programıdır. illustrator programında çizim yaparsın daha sonra animate cc atıp animasyonunu verirsin. https://www.youtube.com/watch?v=mmXN...ks8w8nXSPJ0TCh eğitim videosu da bu burandan çok rahat öğrenebilirsin.
  • 10-05-2020, 01:10:21
    #3
    Animate cc çizim temelli bir uygulamadır. Geleneksel animasyon uretimi için tercih edilir. After effects ise pupet tool ve duik eklentisiyle bir animasyon programina cevirilebilir. Fakat after effects ile geleneksel animasyon yapilamaz. Genellikle cut-out (flat) animasyon yapimi icin kullanilir. Flat animasyon vector temelli hareketlendirmedir. Hangi tur animasyon yapmak istiyorsunuz ilk once bunun kararini vermelisiniz. Videomda bu animasyon cesitlerini daha detayli gorebilirsiniz. https://youtu.be/4FwUari0aZs
  • 10-05-2020, 01:14:19
    #4
    bonecrunching adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Animate cc direkt olarak animasyon yapma programıdır. illustrator programında çizim yaparsın daha sonra animate cc atıp animasyonunu verirsin.
    https://www.youtube.com/watch?v=mmXN...ks8w8nXSPJ0TCh eğitim videosu da bu burandan çok rahat öğrenebilirsin.
    hocam doğrudur ama How It Should Have Ended ve bazıları after effect kullanıyor ve forumdan bi arkadaş önerdi o yüzden kararsız kaldım



    KutlayUSTA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Animate cc çizim temelli bir uygulamadır. Geleneksel animasyon uretimi için tercih edilir. After effects ise pupet tool ve duik eklentisiyle bir animasyon programina cevirilebilir. Fakat after effects ile geleneksel animasyon yapilamaz. Genellikle cut-out (flat) animasyon yapimi icin kullanilir. Flat animasyon vector temelli hareketlendirmedir. Hangi tur animasyon yapmak istiyorsunuz ilk once bunun kararini vermelisiniz. Videomda bu animasyon cesitlerini daha detayli gorebilirsiniz.
    https://youtu.be/4FwUari0aZs

    hocam How It Should Have Ended ve Özcan Show tarzı animasyon yapmak istiyorum hangisini önerirsiniz
  • 10-05-2020, 03:02:06
    #5
    iHakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam doğrudur ama How It Should Have Ended ve bazıları after effect kullanıyor ve forumdan bi arkadaş önerdi o yüzden kararsız kaldım



    [/URL]
    hocam How It Should Have Ended ve Özcan Show tarzı animasyon yapmak istiyorum hangisini önerirsiniz
    After effect den baslarsaniz daha kisa surede sonuc alirsiniz hocam hem hevesiniz gecmeden somut bir seyler almis olursunuz devami gelir bu sayede