pubiza'dan ödeme alan var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
pubiza'dan ödeme alan var mı?
5
●
158
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
pubiza'dan ödeme alan var mı?
09-05-2020, 23:13:15
#1
enzquella
3 gündür ödemesi gereken ücreti ödemediler.
Şimdide site çökmüş durumda giriş yapamıyorum
pubiza.com
@
pubiza
;
09-05-2020, 23:15:52
#2
Sinnerman
20.50 liram kaldı...
09-05-2020, 23:46:59
#3
enzquella
Sinnerman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
20.50 liram kaldı...
keşke benimde 20 liram kalsaydı
10-05-2020, 00:57:38
#4
Metebzn
Platin üye
Sormayın hocam kaç gündür ödeme bekliyoruz
10-05-2020, 01:21:35
#5
Yusuf04
Normaldede böyle geçmi yapılıyor ödemeler. Benimde yüklü bir ödemem var. En son duyuru yapmışlar ödemeler geçikebilir diye.
12-05-2020, 15:41:10
#6
Sinnerman
Benim ödeme geldi hocalarım, bildirimi kapamasam gösterirdim, Papara ya da girmiyor ama geldi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler