• 09-05-2020, 00:00:35
    #1
    Merhabalar.
    3ü bir arada Kahve üretim işi zor mudur ? Ne gibi bir zorluk yaşarım bilen duyan var mı hiç

    Sütlü köpüklü nescafe bağımlısı olarak bu tarz bir işe giresim var.
  • 09-05-2020, 00:02:03
    #2
    kahve üretim değil de cafe consept dükkan olarak bayilik şeklinde, sermayeniz varsa yönlendirebilirim. istediğiniz lokasyona göre çok karlı çalışmalar yapılabilir.
  • 09-05-2020, 00:03:43
    #3
    Bağımlılar satıcı olamaz.
    -Walter White
  • 09-05-2020, 00:05:43
    #4
    Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kahve üretim değil de cafe consept dükkan olarak bayilik şeklinde, sermayeniz varsa yönlendirebilirim. istediğiniz lokasyona göre çok karlı çalışmalar yapılabilir.
    Hocam o tarz bir işle uğraşamam. Şuanda zaten sanal olarak insanlara hizmet verdiğim bir işim var ve insanların çivisi çıktığı için biraz bıktım. Daha az insanlarla muattap olacağım bir iş gerekiyor. Ben farklı tatlar deneyip + üretip piyasaya İnternet üzerinden yada direk marketlere toplu halde satma gibi bir düşüncem var.



    akiff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağımlılar satıcı olamaz.
    -Walter White
    O konu'da sıkıntı yok. Fırına ekmek bile satarım
  • 09-05-2020, 00:11:15
    #5
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o tarz bir işle uğraşamam. Şuanda zaten sanal olarak insanlara hizmet verdiğim bir işim var ve insanların çivisi çıktığı için biraz bıktım. Daha az insanlarla muattap olacağım bir iş gerekiyor. Ben farklı tatlar deneyip + üretip piyasaya İnternet üzerinden yada direk marketlere toplu halde satma gibi bir düşüncem var.





    O konu'da sıkıntı yok. Fırına ekmek bile satarım
    Konu yolumu bulmak olunca cehennemde buz bile satarım 😅😅😅
  • 09-05-2020, 00:13:56
    #6
    Hocam bir kahve üretim firmasının üretim kısmına girdim. Öyle ben girdim diyip te girilecek bir iş değil. Bayağı bir bütçe lazım ve ekstra güzel bir ekip gerekiyor.
  • 09-05-2020, 00:14:59
    #7
    harbi ekstra kahve süt tozu şeker bunlardan başka bişeyler katıyorlarmıdır, kesin katılıyordurda bilemiyorum böyle 1 kavanoz üretsem çok süper olur )