Arkadaşlar dsmart aboneaiyim 12 gündür sadece modemin power tışığı yanıyor Telekom kaç defa geldi kutuda vs problem yok diyor. Dsmart geldi iç tesisatı değişti, Mode değişti hala durum aynı ve çözülmüyor. Aynı durumda olan var mı nasıl çözerim.