hocam e devletten izin alın bu aralar normalleşme süreci olduğu için veriyorlar. daha dün sakaryadan samsuna gittim ve geri döndüm. arkadaşımda benden 1 gün sonra izin aldı ertesi gün izin verdiler. sizde deneyin şansınız derim