Kafayı yemek üzereyim - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kafayı yemek üzereyim
9
●
290
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kafayı yemek üzereyim
1
2
08-05-2020, 16:57:05
#10
DesDeRe
hocam e devletten izin alın bu aralar normalleşme süreci olduğu için veriyorlar. daha dün sakaryadan samsuna gittim ve geri döndüm. arkadaşımda benden 1 gün sonra izin aldı ertesi gün izin verdiler. sizde deneyin şansınız derim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler