Bu forumun teması nedir - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu forumun teması nedir
15
●
299
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu forumun teması nedir
1
2
08-05-2020, 14:28:28
#10
Jerome_Allen
İşleri vardır yaf hemen panik yapma
yardımcı olacaktır
brturkiye adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Teşekkür ederim herkese iki tema var aklımda biri bu yazdım ama ulaşamadım
Bu arada ben de bir projem için almayı düşünmeye başladım inceliyorum temayı
08-05-2020, 14:31:17
#11
NextWorld
Şuanda site bakımda, farklı tasarım ve yapılandırma ile çalışıyorlar. En kısa sürede aktif olacaklardır.
@
biIsoft
;
@
mybbdizayn
;
08-05-2020, 14:33:37
#12
brturkiye
Jerome_Allen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşleri vardır yaf hemen panik yapma
yardımcı olacaktır
Bu arada ben de bir projem için almayı düşünmeye başladım inceliyorum temayı
pm den gel konuşalım 😂 tema güzel her projeye gider
08-05-2020, 14:39:29
#13
angaralisergio
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
bildigin xenforoya benziyor. ya bu mybbde facebook ile baglan gibi bir özellik var mı?
08-05-2020, 14:41:04
#14
brturkiye
angaralisergio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bildigin xenforoya benziyor. ya bu mybbde facebook ile baglan gibi bir özellik var mı?
Varsa güzel olur hocam xenforoya da bi bakayım
08-05-2020, 14:43:27
#15
saas
hocam forum bize ait, mesajınızı görmemişim soran birkaç kişiye keyifle önerdim fakat arkadaşın eski hesabı sanırım " biL değil de biI diye etiketleyince gidiyor. "
@
biIsoft
; arkadaşa ait tema.
08-05-2020, 15:00:02
#16
biIsoft
Üyeliği durduruldu
Merhaba, etiketler için çok teşekkür ederim. L değilde I harfi ile etiketlerseniz görebiliyorum, mesajı yeni gördüm dönüş yaptım, saygılar.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler