Bu modemi nasıl kurarım ? +R10
16
●282
- 05-05-2020, 16:40:35@xSwindLer; valla hocam modem geldiğinde kendi kurarsın falan dedi adam :/
- 05-05-2020, 16:42:16@Bip; kablo falan yok hocam 3lü priz girişi gibi bir yer var oradan yaparsın dedi fakat kablolarda oraya girecek yer yok :/
- 05-05-2020, 16:42:34Modemi bi bağlayın bakalım dsl ışığı yanacak mı? Normalde tüm eve gelen kablo tüm telefon prizlerine dağıtılır. Herhangi bir odada deneyebilirsiniz.comingxweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2020, 16:42:39dışarıdan gelen kablonun ucunda rj11 çakılı ise direk modemin arkasındaki gri alana takarak modemi aktif edebilirsin.
Sarı kabloyu modem arkasındaki sarı alanlardan birisine bağlayıp diğer ucunu kullanacağınız cihaza bağlayın.
Modem arayüzüne giriş yaparak 192.168.1.1 size atanan kullanıcı adı ve şifreyi girerek devam edin hepsi bu kadar. - 05-05-2020, 16:42:54Fotoğraf çekip atar mısınızcomingxweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle