• 05-05-2020, 07:11:43
    #1
    Merhabalar başlıkta belirttiğim kameralardan birini kullanan var mı ? Bir iki ufak sorum var onları yöneltmem lazım
  • 05-05-2020, 07:13:30
    #2
    Merhaba hem A6300 hemde A7S2 kullanıyorum. Yardımcı olmaya çalışayım
  • 05-05-2020, 07:17:10
    #3
    CagriTulumoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hem A6300 hemde A7S2 kullanıyorum. Yardımcı olmaya çalışayım
    Hocam rica etsem wp üzerinden yazabilirmisin hızlıca halledersek çok sevinirim
    0554 695 8999
  • 05-05-2020, 07:19:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    A6500 ve A7S II kullanıyorum.
    0553 471 43 22 ulaşabilirsiniz sorularınız için.
  • 05-05-2020, 08:34:39
    #5
    Sony a6300 A7 Sll A7 lll kullanıyorm yardımcı olabilirim
  • 05-05-2020, 11:21:36
    #6
    en son elimde canon 550d vardı. Yeni makineler ile ilgili hiç fikrim kalmadı.
    Aynasız makinelerde sanırım en iyi sony.

    sony a7 serisi sanırım en iyisi?