Sony a6500,6400,6300 veya A7 kullananlar
5
●96
- 05-05-2020, 07:13:30Merhaba hem A6300 hemde A7S2 kullanıyorum. Yardımcı olmaya çalışayım
- 05-05-2020, 07:17:10Hocam rica etsem wp üzerinden yazabilirmisin hızlıca halledersek çok sevinirimCagriTulumoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

0554 695 8999 - 05-05-2020, 07:19:45Üyeliği durdurulduA6500 ve A7S II kullanıyorum.
0553 471 43 22 ulaşabilirsiniz sorularınız için.
