Sizce hangi kurstan başlamalıyım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce hangi kurstan başlamalıyım
1
●
83
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce hangi kurstan başlamalıyım
03-05-2020, 22:42:04
#1
SAMATO
Bunun dışında c# ta mevcut elimde ama bu kadar kurs değil öğrenme amacım ise mobil uygulama, masaüstü yazılım ile bot yazıp lisans oluşturup satmak
03-05-2020, 23:00:40
#2
burakkrkl
Konu sahibinin izniyle takipteyim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler