Hangi lisans şeklini kullanmalı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi lisans şeklini kullanmalı?
0
●
76
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hangi lisans şeklini kullanmalı?
03-05-2020, 21:44:25
#1
refalert
Merhaba dostlar, 3 farklı hostingde lisans sorgulamakmı?(down durumu olursa o nedenle 3 farklı) yoksa github üzerinden sorgulamamı tercih edilmeli.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler