Sizce hangi logo tasarımı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce hangi logo tasarımı?
8
●
157
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce hangi logo tasarımı?
03-05-2020, 16:14:40
#1
Fovard
Üyeliği durduruldu
Profil fotoğrafımdaki tasarım mı yoksa buradaki mi?
03-05-2020, 16:15:27
#2
tevfikkavil
Hocam o ambleme o font hiç uymamış
03-05-2020, 16:15:29
#3
darystone
Üyeliği durduruldu
Fovard adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Profil fotoğrafımdaki tasarım mı yoksa buradaki mi?
Daha güzel
03-05-2020, 16:15:58
#4
desweep
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kesinlikle buradaki, basit ama çok hoş olmuş özellikle de renk seçimi
03-05-2020, 16:16:01
#5
Ensalgl
Fovard adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Profil fotoğrafımdaki tasarım mı yoksa buradaki mi?
Bu daha iyi
03-05-2020, 16:16:40
#6
neto
Eski logo Ferrari > Yeni Logo 126 sulu bis
03-05-2020, 16:20:19
#7
hsaat06
Yenisinde turuncu yeri küçülmenizi tavsiye ederim
03-05-2020, 16:20:52
#8
memetsafi
eski logon üliminati yi çağrıştırıyor sanki yeni logonda çevirince rüküda bir adam gibi duruyor..
yeni logon gerçekten marka çağrışımı yapıyor çok sade ve profesyonel olmuş tebrikler
03-05-2020, 16:44:51
#9
HakanDemirci
Fovard adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Profil fotoğrafımdaki tasarım mı yoksa buradaki mi?
Logo başka birisi kullanıyor çok benzer
Mi 9T Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler