• 03-05-2020, 16:14:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Profil fotoğrafımdaki tasarım mı yoksa buradaki mi?

  • 03-05-2020, 16:15:27
    #2
    Hocam o ambleme o font hiç uymamış
  • 03-05-2020, 16:15:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Fovard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profil fotoğrafımdaki tasarım mı yoksa buradaki mi?

    Daha güzel
  • 03-05-2020, 16:15:58
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kesinlikle buradaki, basit ama çok hoş olmuş özellikle de renk seçimi
  • 03-05-2020, 16:16:01
    #5
    Fovard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profil fotoğrafımdaki tasarım mı yoksa buradaki mi?

    Bu daha iyi
  • 03-05-2020, 16:16:40
    #6
    Eski logo Ferrari > Yeni Logo 126 sulu bis
  • 03-05-2020, 16:20:19
    #7
    Yenisinde turuncu yeri küçülmenizi tavsiye ederim
  • 03-05-2020, 16:20:52
    #8
    eski logon üliminati yi çağrıştırıyor sanki yeni logonda çevirince rüküda bir adam gibi duruyor..
    yeni logon gerçekten marka çağrışımı yapıyor çok sade ve profesyonel olmuş tebrikler
  • 03-05-2020, 16:44:51
    #9
    Fovard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profil fotoğrafımdaki tasarım mı yoksa buradaki mi?

    Logo başka birisi kullanıyor çok benzer

    Mi 9T Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi