• 03-05-2020, 03:17:58
    #1
    Merhabalar. Daha önce hiç duymadığım pepi R10 üzerinden (bence en mantıklı reklamı vermişler) gördüm. Kayıt felan oldum Amacım opet indirimi ile ilgili. Aylık 4-5 bin lira yakıt alıyorum. Bu indirim olayı nasıl oluyor? Puan mı birikiyor? Kullanan arkadaşlarım varsa aydınlatırsa sevinirim
  • 03-05-2020, 03:36:09
    #2
    SEO & PR 5421044962
    @PeP; belki kendileri açıklama yazarlar