Merhaba,
Elimde bir branştan öğretmenlere yönelikforum sitem var.
Yazılımı lisanslı xenforo artı resource manager.
7000 e yakın üyesi var. Bu sene reklamsız premium üyelik denedim,6-7 kişi üye oldu. Günlük ziyaretçi sayısı bu aralar 350 civarında normalde 800 civar, bazı dönemler 2500-3000 oluyor.
Adsense kazancı minimum aylık 30 lira.
Premium üyelik yeni dönemde tutar diye düşünüyorum, tek yapılması gereken güncel gerekli evrakları eklemek.
Şimdi ben ingilizce sitelere yönelmek istediğim için bu forumu satmayı düşünüyorum. Sizce ederi nedir? Kaça gider?
Görüşleriniz için Teşekkürler
Böyle bir sitenin ederi nedir?
2
●106