Merhaba arkadaşlar,

Babam Tip-2 diyabet hastası, bugün internette dolaşırken Ketfort isimli bir toz görmüş. Diyabet hastalarına iyi gelen bir ilaçmış.
Ben pek inanamadım, duyan kullanan varsa bilgi verebilir misiniz?