Selamlar arkadaşlar.
NETGSM başvurusu yapacaktım e devlette adresim yok diye olmadı şimdide kişisel başvuruyu kapatmışlar
corona yüzünden şirket başvurusu yapamadım epin sitem için şirket olmadan da yapamiyorum ben sms sistemini nasıl kuracağim var mı alternatif firma bilginiz.
SMS api alamiyorum fikir alabilir miyim
0
●62
