Daha önceden kodları siteden kaldırmıştım şimdi tekrar ekledim hepsini fakat hiçbir reklam görünmüyor sitede. Boşluk beyaz alan falan da yok.
Sonradan düzelir mi yoksa bir sorun olduğu anlamına mı geliyor?
Admatic kullananlara bir sorum var
2
●79
- 27-04-2020, 03:03:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 27-04-2020, 03:06:52Üyeliği durdurulduHocam bazen ilk 1 saat gözükmüyor
benim sayfam da 30dk sonra gelmişti.
- 27-04-2020, 03:06:53Üyeliği durduruldu1 aydan fazla süre kullanmadıysanız 24 saat sonra düzeliyor.. Sorun devam ederse yeni kod oluşturmayı deneyin hocam.ozcanmertcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim sayfam da 30dk sonra gelmişti.