• 25-04-2020, 04:15:01
    #1
    Merhabalar, shopieri önerir misiniz? Ödeme günlerinde aksamalar yaşanıyor mu? Komisyon oranı nedir sabit mi ? Ayrıca kendi dükkanımda, kendi kredi kartımı kullanarak alışveriş yaparak kartı nakite çevirmek amaçlı kullanırsam sorun yaşar mıyım?
  • 25-04-2020, 04:17:08
    #2
    igtr.net
    Hocam %6 gibi bir şey kesiyor shoplemo.com öneririm %4.75+25 kuruş kesiyor.

    Diğer yandan shopier bu güne kadar aksatmadı her çarşamba ödeme gelir ama shoplemo günlük ödeme yapıyor
  • 25-04-2020, 04:18:27
    #3
    Ödeme günleri aksamıyor. Komisyon oranları sabit fakat biraz fazla. Nakite çevirme konusunda sorun yaşamazsın sanırım
  • 25-04-2020, 04:21:43
    #4
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam %6 gibi bir şey kesiyor shoplemo.com öneririm %4.75+25 kuruş kesiyor.

    Diğer yandan shopier bu güne kadar aksatmadı her çarşamba ödeme gelir ama shoplemo günlük ödeme yapıyor
    Shopier %2,99 + 0,49 tl
    Bahsettiğiniz %2,99 + 0,25 tl olarak gözüküyor.
  • 25-04-2020, 04:21:47
    #5
    %4.99 +50 kurul işlem başı komisyon alıyorlar. Ödemeler her çarşamba günü direkt hesabımda oluyor. 2 senedir falan shopier kullanıyorum daha bir sorununu görmedim.
  • 25-04-2020, 04:26:07
    #6
    igtr.net
    NextWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shopier %2,99 + 0,49 tl
    Bahsettiğiniz %2,99 + 0,25 tl olarak gözüküyor.
    hocam başlayan fiyatlarla diyor yani siz ilk aldığınızda %5.75+49 gibi bir şey kesiyor
  • 25-04-2020, 04:34:28
    #7
    Teşekkür ediyorum cevaplarınız için. Şimdi bir hesap oluşturuyorum.