CanKzlsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ipv6 almıştım yanlış hatırlamıyorsam destek ekibi önermişti.
forumda satanlar vardı diye hatırlıyorum.

Fiyatları yüksek olduğu için o zaman satın almamıştım hocam kendi internetimi açmıştım
ipv6 tr mi olması lazım? yoksa yurt dışı ipv6 olsa da olur mu?