i59400F Toplanırdı bu paraya bu arada

3500 TL eder max. Ama işte hazır kasa olunca böyle oluyor. Yine de hayırlı olsun dostum

güle güle kullan
Bu sistemin aynısı 200-300 lira altına incehesap ve itopya gibi sitelerde mevcut fakat adamlar ne telefona bakıyor nede siteleri düzgün çalışıyor güvenemedim. Ayrıca şikayet talepleri çok kabarık o yüzden kırmızı olsun 5 lira fazla olsun mantığıyla vatandan aldım.
hazır kasaya karşıyım derken bunu kasdediyordum işte yorumlara bak, çok gereksiz şey koyuyorlar hazır kasalarin içine fiyat yükseltmek için... forumdan sağlam bi kasa toplayan birisini bulup birlikte daha iyisini toplayabilirdiniz.. varsa iade şansın iade et hocam.
iade şansım var ama etmeyi pek düşünmüyorum hocam.
Bu sistemin aynısı 200-300 lira altına incehesap ve itopya gibi sitelerde mevcut fakat adamlar ne telefona bakıyor nede siteleri düzgün çalışıyor güvenemedim. Ayrıca şikayet talepleri çok kabarık o yüzden kırmızı olsun 5 lira fazla olsun mantığıyla vatandan aldım.
eğer kasa toplamayı biliyorsan teknobiyotik üzerinden kendin toplamanı tavsiye ederim fiyatlar daha uygun orada
Hocam teknobiyotik, incehesap ve itopya şikayet talepleri çok kabarık ve ne telefonlara bakıyorlar ne maillere sadece incehesapla telefon görüşmesi yapmak için 45 dakik bekledim bu süreçte 95 kere 1. sıradasınız müşteri temsilcisi sizinle görüşücek dedi güvenemiyorum o yüzden.