• 19-04-2020, 19:41:54
    #1
    Merhaba

    bu para uzun zamandır bende internette bir kaç haber sitesinde koleksiyoncuların bu paraları aldığını söylemişlerdi biraz komik gelmişti ama yorumlarınızı almak istiyorum
  • 19-04-2020, 19:43:47
    #2
    10TL veririm
  • 19-04-2020, 19:44:14
    #3
    5 ₺ vereyim İşin şakası biraz farklı bir konu hocam alıcısı çıkabilir.
  • 19-04-2020, 19:45:27
    #5
    Bana göre bir değeri yok ama başkasına göre olabilir zevkler renkler meselesi gibi. Yüksek fiyatlar talep edenler var ama o rakamları veren var mı tartışılır
  • 19-04-2020, 19:45:31
    #6
    Bana da gerip geldi 5 TL lik teklife su an için sıcak bakıyorum 😀😀
  • 19-04-2020, 19:45:58
    #7
    Koleksiyonerler alıyor. Belki 500-1000 TL filan kazanabilirsiniz.
  • 19-04-2020, 19:53:06
    #8
    Hocam duyduklarınız doğru. Koleksiyonerler bu tarz basım hatası olan paraları alıyorlar. Bu olayı araştırmak için şöyle yap. Facebook da nümizmatik gruplarına katılıp. Paranın resimlerini atıp, fiyat araştırması yapın. Hemen satıp acele etmeyin. Net piyasa ortalamasını öğrenin. Sonra satarsınız
    • xanie
    • turkeylegend
    xanie ve turkeylegend bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-04-2020, 19:59:34
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam duyduklarınız doğru. Koleksiyonerler bu tarz basım hatası olan paraları alıyorlar. Bu olayı araştırmak için şöyle yap. Facebook da nümizmatik gruplarına katılıp. Paranın resimlerini atıp, fiyat araştırması yapın. Hemen satıp acele etmeyin. Net piyasa ortalamasını öğrenin. Sonra satarsınız
    Teşekkür ederim bilgiler için