bu para uzun zamandır bende internette bir kaç haber sitesinde koleksiyoncuların bu paraları aldığını söylemişlerdi biraz komik gelmişti ama yorumlarınızı almak istiyorum
Bana göre bir değeri yok ama başkasına göre olabilir zevkler renkler meselesi gibi. Yüksek fiyatlar talep edenler var ama o rakamları veren var mı tartışılır
Hocam duyduklarınız doğru. Koleksiyonerler bu tarz basım hatası olan paraları alıyorlar. Bu olayı araştırmak için şöyle yap. Facebook da nümizmatik gruplarına katılıp. Paranın resimlerini atıp, fiyat araştırması yapın. Hemen satıp acele etmeyin. Net piyasa ortalamasını öğrenin. Sonra satarsınız
Hocam duyduklarınız doğru. Koleksiyonerler bu tarz basım hatası olan paraları alıyorlar. Bu olayı araştırmak için şöyle yap. Facebook da nümizmatik gruplarına katılıp. Paranın resimlerini atıp, fiyat araştırması yapın. Hemen satıp acele etmeyin. Net piyasa ortalamasını öğrenin. Sonra satarsınız