Anket Sizce en mantıklı yatırım hangisi olurdu?
Toplam Katılımcı Sayısı: 10
Sizce en mantıklı yatırım hangisi olurdu?
Altın
%100,00 (10 Oy)
Dolar
%0 (0 Oy)
Euro
%0 (0 Oy)
  • 18-04-2020, 16:01:53
    #1
    Arkadaşlar malum kriz dönemindeyiz ve ufak da olsa bi yatırım yapmak istiyorum. Ama bu yatırım sizce ne üzerine olmalı?
  • 18-04-2020, 16:03:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Altın olabilir. Ama tek korktuğum virüs olayı bittikten sonra dolar euro altın vsvs tüm herşeyin çakılmasıdır.
  • 18-04-2020, 16:06:16
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hiçbiri.
    BIST'e yatırım yapmak daha mantıklı geliyor, ben öyle yaptım. YTD
  • 18-04-2020, 16:07:13
    #4
    Rexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın olabilir. Ama tek korktuğum virüs olayı bittikten sonra dolar euro altın vsvs tüm herşeyin çakılmasıdır.
    Yine de uzun vadede kazandıracak tek şey altındır diye düşünüyorum
  • 18-04-2020, 16:10:02
    #5
    Yatırımdan anlamam ama altının çakıldığını hiç görmedim.
  • 18-04-2020, 16:10:36
    #6
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbiri.
    BIST'e yatırım yapmak daha mantıklı geliyor, ben öyle yaptım. YTD
    hocam BIST düşünmeden edemiyorum zaten aklım orada ama birde toparlanmama durumu var özel değilse nereyi tercih ettiniz
  • 18-04-2020, 16:15:01
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam BIST düşünmeden edemiyorum zaten aklım orada ama birde toparlanmama durumu var özel değilse nereyi tercih ettiniz
    Sepet yaptım hocam.
    THY
    Yapı Kredi
    Vakıfbank
    Kristal Kola
    Özak GYO
    Arçelik
  • 18-04-2020, 16:45:16
    #8
    hisseler düşmüşken borsaya girerdim
  • 18-04-2020, 17:14:49
    #9
    Borsa ve altın'a pay ederdim.