Pamuk Fikirler Cebe - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Pamuk Fikirler Cebe
8
●
118
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Pamuk Fikirler Cebe
Anket
Sizce en mantıklı yatırım hangisi olurdu?
Toplam Katılımcı Sayısı:
10
Sizce en mantıklı yatırım hangisi olurdu?
Altın
%100,00 (
10
Oy)
Dolar
%0 (0 Oy)
Euro
%0 (0 Oy)
18-04-2020, 16:01:53
#1
Misafir
Arkadaşlar malum kriz dönemindeyiz ve ufak da olsa bi yatırım yapmak istiyorum. Ama bu yatırım sizce ne üzerine olmalı?
18-04-2020, 16:03:33
#2
Rexigo
Üyeliği durduruldu
Altın olabilir. Ama tek korktuğum virüs olayı bittikten sonra dolar euro altın vsvs tüm herşeyin çakılmasıdır.
18-04-2020, 16:06:16
#3
wm_xfreex
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hiçbiri.
BIST'e yatırım yapmak daha mantıklı geliyor, ben öyle yaptım. YTD
18-04-2020, 16:07:13
#4
emrecanondes
Rexigo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Altın olabilir. Ama tek korktuğum virüs olayı bittikten sonra dolar euro altın vsvs tüm herşeyin çakılmasıdır.
Yine de uzun vadede kazandıracak tek şey altındır diye düşünüyorum
18-04-2020, 16:10:02
#5
FurkanHatay
Yatırımdan anlamam ama altının çakıldığını hiç görmedim.
18-04-2020, 16:10:36
#6
Misafir
wm_xfreex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hiçbiri.
BIST'e yatırım yapmak daha mantıklı geliyor, ben öyle yaptım. YTD
hocam BIST düşünmeden edemiyorum zaten aklım orada ama birde toparlanmama durumu var özel değilse nereyi tercih ettiniz
18-04-2020, 16:15:01
#7
wm_xfreex
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam BIST düşünmeden edemiyorum zaten aklım orada ama birde toparlanmama durumu var özel değilse nereyi tercih ettiniz
Sepet yaptım hocam.
THY
Yapı Kredi
Vakıfbank
Kristal Kola
Özak GYO
Arçelik
18-04-2020, 16:45:16
#8
Adnan56
hisseler düşmüşken borsaya girerdim
18-04-2020, 17:14:49
#9
osemano
Borsa ve altın'a pay ederdim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler