• 16-04-2020, 09:35:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar 2 gün önce satıcıya yazdım aynı gün kargo çıkışı yapılır yazdi ve 2 ısimli kilif siparis verdim.
    Ürün kargoya verildi takip no dan bakiyorum 2 gündür yolda.
    11 km lik yoldan geliyor. Çankaya - Mamak
    Satıcı konuyu araştırıp döneceğim dedi , dönüş yapmadi mesajlara cevap vermedi.

    Kargo: Bize ürün verilmedi satıcı ile görüşün dedi diğer şubede aynısını dedi. Satıcı dönmedi tekrar aradım kargoyu. Urun yolda gorunuyor bizde değil büyük ihtimal barkod çıkmıştır dedi. Yarın ara dedi kontrol edelim.

    Satıcı ilgisizliğine uyuz oldum ve N11 aradım durumu anlattım.

    N11 iade açtı satıcı reddetti. ( Kisiye özel ürün iadesi olmuyor yazmış iade red alanına )

    Sonra ben tekrar iade talebi açtım.

    Sizce kargoyu arayıp iadeyi iptal mi edeyim?
  • 16-04-2020, 09:39:26
    #2
    Bende satış yapıyorum, durum kargo ile alakalı muhtemelen 2 gün kargo için çok uzun süre değil. Aranızdaki 11 km'lik farkta, Ürün sana teslim olmadığı sürece sıkıntı yok panik yapma.
  • 16-04-2020, 09:40:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Roland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende satış yapıyorum, durum kargo ile alakalı muhtemelen 2 gün kargo için çok uzun süre değil. Aranızdaki 11 km'lik farkta, Ürün sana teslim olmadığı sürece sıkıntı yok panik yapma.
    Satıcı dönüş yapacağım diyor dönmüyor 5 saat sonra yazıyorum görüştünüz mu kargo ile diye dönüş hala yok. Bende iade açtım kızıp
  • 16-04-2020, 09:47:44
    #4
    Hocam n11 müşteri hizmetlerini arasan daha iyi yardımcı olurlar size
  • 16-04-2020, 09:50:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hangi kargo firması
  • 16-04-2020, 10:34:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Roland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende satış yapıyorum, durum kargo ile alakalı muhtemelen 2 gün kargo için çok uzun süre değil. Aranızdaki 11 km'lik farkta, Ürün sana teslim olmadığı sürece sıkıntı yok panik yapma.
    BCuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam n11 müşteri hizmetlerini arasan daha iyi yardımcı olurlar size
    XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi kargo firması
    Az once yine aradim kargoyu diyor ki dun aksam çıkışı yapilmis subeye )) dedim abi 11 km ne bitmez yol diyor yoğunluk var yapabileceğim birsey yok diyor Aras kargo. Ne güldüm ama kendimi 5 yaşında sandım dinlerken