Merhabalar 2 gün önce satıcıya yazdım aynı gün kargo çıkışı yapılır yazdi ve 2 ısimli kilif siparis verdim.
Ürün kargoya verildi takip no dan bakiyorum 2 gündür yolda.
11 km lik yoldan geliyor. Çankaya - Mamak
Satıcı konuyu araştırıp döneceğim dedi , dönüş yapmadi mesajlara cevap vermedi.
Kargo: Bize ürün verilmedi satıcı ile görüşün dedi diğer şubede aynısını dedi. Satıcı dönmedi tekrar aradım kargoyu. Urun yolda gorunuyor bizde değil büyük ihtimal barkod çıkmıştır dedi. Yarın ara dedi kontrol edelim.
Satıcı ilgisizliğine uyuz oldum ve N11 aradım durumu anlattım.
N11 iade açtı satıcı reddetti. ( Kisiye özel ürün iadesi olmuyor yazmış iade red alanına )
Sonra ben tekrar iade talebi açtım.
Sizce kargoyu arayıp iadeyi iptal mi edeyim?
N11 ortada Ürün yok
5
●190
- 16-04-2020, 09:35:09Üyeliği durduruldu
- 16-04-2020, 09:40:45Üyeliği durdurulduSatıcı dönüş yapacağım diyor dönmüyor 5 saat sonra yazıyorum görüştünüz mu kargo ile diye dönüş hala yok. Bende iade açtım kızıpRoland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2020, 10:34:54Üyeliği durdurulduRoland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBCuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAz once yine aradim kargoyu diyor ki dun aksam çıkışı yapilmis subeyeXantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)) dedim abi 11 km ne bitmez yol diyor yoğunluk var yapabileceğim birsey yok diyor Aras kargo. Ne güldüm ama kendimi 5 yaşında sandım dinlerken
)) dedim abi 11 km ne bitmez yol diyor yoğunluk var yapabileceğim birsey yok diyor Aras kargo. Ne güldüm ama kendimi 5 yaşında sandım dinlerken