• 15-04-2020, 14:07:01
    #19
    Dolar, Euro, Altın Tavan yapmış durumda Borsa 124.000 bandından 96.000 seviyelerine düştü. Ne kadar paranız var bilemiyorum ama borsa'da güzel bir hisseye yatırırsanız dolar/euro/altın'dan daha çok kazandıracağı kesindir.
  • 15-04-2020, 14:14:26
    #20
    Merhaba hocam bugun 378 den 8 gram altın aldım . Tavsiye ederim
  • 15-04-2020, 14:14:54
    #21
    Onur_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam bugun 378 den 8 gram altın aldım . Tavsiye ederim
    ne kadar kar elde ettın hocam
  • 15-04-2020, 14:17:44
    #22
    muammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar kar elde ettın hocam
    Miktar küçük olduğu için kar fazla etmez hocam mesela benim aldıgım 8 gram altının gramı 3 tl artsa benim kazancım 20 25 lira olur ben ileriye dönük birikim için aldım
  • 15-04-2020, 14:18:21
    #23
    Onur_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Miktar küçük olduğu için kar fazla etmez hocam mesela benim aldıgım 8 gram altının gramı 3 tl artsa benim kazancım 20 25 lira olur ben ileriye dönük birikim için aldım
    oo hocam aydamı gundemı 25 tl
  • 15-04-2020, 14:21:29
    #24
    muammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oo hocam aydamı gundemı 25 tl
    Yok hocam örnek vereyim ben mesela bugun 378tl den aldım gramını diyelimki 10 gün sonra satmak istersem gramıda 382 tl oldugunu varsayalım 1 gramda 4 tl kar etmiş olurum .
  • 15-04-2020, 14:22:56
    #25
    Onur_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam örnek vereyim ben mesela bugun 378tl den aldım gramını diyelimki 10 gün sonra satmak istersem gramıda 382 tl oldugunu varsayalım 1 gramda 4 tl kar etmiş olurum .
    hocam pm attım az baksana
  • 15-04-2020, 14:24:10
    #26
    Ticaret.
  • 15-04-2020, 14:34:02
    #27
    muammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam faıze nasıl verebılırım hangı banka en ıyısı
    Bir ara enpara %12, ziraat ise %16 veriyordu. Şimdi yarı yarıya düştü neredeyse. Eğer vadeli hesap açacaksanız bankaların online bankacılık sistemi üzerinden açın bu şekilde biraz daha fazla faiz veriyordu. Örneğin ziraatta online işlem ile vadeli hesap açarsan %16 şubeden açarsan %12 falan veriyordu.