• 14-04-2020, 15:07:01
    #1
    Merhabalar, R10 forum saati sürekli yanlış gözüküyor. Bu saat ayarlarını yapmamız gereken menüyü buldum, saat dilimi bölge vs. herşey tamam ama Forum Saati geride, Kontrol Panelinden Saat kısmı ayarlarını atabilir mi bir arkadaşım? Yardımcı olursanız sevinirim.Sağlıkla kalın..

    : SAAT 15:07 , R10 1 saat geride
  • 14-04-2020, 15:08:25
    #2

    bende böyle ve doğru gösteriyor
  • 14-04-2020, 15:12:30
    #3
    chavo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    bende böyle ve doğru gösteriyor
    Bu şekildeydi. Şimdi düzelttim. teşekkür ederim.