Istanbul sallanıyoruz ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Istanbul sallanıyoruz ?
13
●
403
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Istanbul sallanıyoruz ?
1
2
14-04-2020, 03:03:46
#10
Misafir
GrafikLazim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geçmiş olsun Allah beterinden korusun...
2020 bi git yaaaa.
2020 habercilere yaradı vallaha 😂
GrafikLazim
ve
SeoAdresin
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
14-04-2020, 03:04:33
#11
İbrahim Ataysın
G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
Şimdi düştü sisteme, genel gösteriyor.
14-04-2020, 03:05:44
#12
Misafir
O kadar dertten sonra, deprem pek ürkütmüyor artık
SeoAdresin
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
14-04-2020, 03:15:42
#13
Misafir
OnayX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst4.asp
turkey olarak yazıyor 3.7
4.1 olarak revize ettiler.
14-04-2020, 03:20:37
#14
hostcuturk
Üyeliği durduruldu
Detay
14.04.2020 02:56:39DDA41.495128.78157.03Mw3.8----Karadeniz, 18.24 km. Arnavutköy (Istanbul)
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler