Sizce Nasıl Yapmalıyım ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Nasıl Yapmalıyım ?
2
●
87
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce Nasıl Yapmalıyım ?
13-04-2020, 03:16:43
#1
senzero
Üyeliği durduruldu
Selamlar R10 Üyeleri Bildiğiniz Gibi Telegram Gruplarında Reklam Konularım Var Lakin Şöyle Birşey Düşündüm Her Kanal İçin Reklam Konusu Mu Açayım Yoksa 1 Konu İle Devam Mı Edeyim Sizce Nasıl Yapayım Yorumlariniz Değerli Benim İçin
13-04-2020, 03:19:06
#2
real2018
Bence tek konu ile devam et.
13-04-2020, 03:24:49
#3
Tevfik
Tek konu ile devam edin. Hatta premium hesapla üst sıralara taşıyın arada.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler