• 10-04-2020, 14:45:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar maske siparisi vermistim hem maske.eptt drn hemde e devletten hala gelen maske yok.
  • 10-04-2020, 14:47:16
    #2
    Gelmedi.
  • 10-04-2020, 14:47:27
    #3
    Yan binaya geldi. Ama bizde yok hala.
  • 10-04-2020, 14:47:39
    #4
    1-2 Gün oldu geleli.
  • 10-04-2020, 14:48:33
    #5
    Daha gelmedi.
  • 10-04-2020, 14:48:35
    #6
    bize de gelmedi markete çıkcam çıkamıyorum paraylada alamıyoruz ne olacak bakalım
  • 10-04-2020, 14:52:59
    #7
    Öldükten sonra belki gelir..
  • 10-04-2020, 15:06:29
    #8
    Maske göndermedikleri ülke kalmadı, birde gidip kendi adıyla gönderiyor babasının parasıyla almışda göndermiş gibi.
    Bize 5 tane maske gönderemeyen hükümet, kaç tane ülkeye yardım ediyor.
    Artık sözün bittiği yerdeyim.
  • 10-04-2020, 15:08:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Nereyi arayıp sorabiliriz?