Başlıktada belirttiğim gibi bu ayarı nasıl yaparım? Proxy lazım sanırım

edit: Proxy girdim ve Proxy çalışıyor dedi fakat şu anda programda sadece Cihaz ID Değiştir ve Proxy Ayarları kısmı açık diğerleri kapalı