• 08-04-2020, 10:35:46
    #1
    Merhaba,

    Evi boyamaya karar verdik fakat hangi boya markasını seçeceğimiz kısmında kararsız kaldık sizce en iyi iç cephe boyası hangisi?
  • 08-04-2020, 10:37:34
    #2
    Juton

    Hiç şüphesiz en iyisi ve en pahalı olanı

    Fakat o kadar pahalı önermem, Polisan elegans da iyidir. Ben hep Polisan elegans kullanıyorum.
  • 08-04-2020, 10:48:25
    #3
    En iyisi jotun hocam ama fiyatı en pahalısı.. Yukardaki arkadaşa katılarak Polisanı öneririm hocam.
  • 08-04-2020, 10:48:51
    #4
    Dyo Dinamik, Filli Boya ya da Marshall Özel Mat boyalarından pişman olmazsın. Tavan boyası için de en iyi kapama özelliği Fawori de var.
  • 08-04-2020, 10:48:52
    #5
    fiyat performans olarak filli boyayı öneririm.
  • 08-04-2020, 10:55:39
    #6
    fiyat performans ürünü olarak bi boya ya bakabilirsiniz.

    https://www.biboya.com.tr/u/dis-cephe-boya
  • 08-04-2020, 10:59:19
    #7
    Hocam Jotun alacak para yoksa Polisan'dan şaşma