Bu hatanın kaynağı nedir ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu hatanın kaynağı nedir ?
0
●
99
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu hatanın kaynağı nedir ?
04-04-2020, 00:05:01
#1
clogens
Merhaba, değerli r10 ailesi.
Aldığım bu hata ile ilgili bi kaç yere baktım debug tarzı şeyler yazıyodu anlamadım sorunu yardımcı olur musunuz lütfen
Whoops, looks like something went wrong.
siteye script atarken böyle oluyor :/
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler