Merhaba, değerli r10 ailesi.
Aldığım bu hata ile ilgili bi kaç yere baktım debug tarzı şeyler yazıyodu anlamadım sorunu yardımcı olur musunuz lütfen
Whoops, looks like something went wrong.

siteye script atarken böyle oluyor :/