• 02-04-2020, 21:39:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Monster kullanıyordum ancak aşırı ısınma sorunu yüzünden satmak zorunda kaldım.
  • 02-04-2020, 21:53:40
    #11
    Spaziale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşımda da benzer sorun vardı garantiye verdiğinde çok rahatrız edici olduğunu belirterek cihaz değişimi yaptırttı. sanırım fiyat farkı ile15,6 dan 17,3 e geçti şikayeti kesildi. donanım kısmen aynı fiziksel alan büyüdüğünden soğuma daha iyi sanırım.

    Bende mevcut laptopumu değiştirmek istiyorum ne alacağıma hala karar veremedim masaüzerine dönüş de yapma olasılığım var gibi görünüyor
    Masaüstü alıesanız imzamdaki konuya bakabilirsiniz hocam Bende laptop almak için satıyorum
  • 02-04-2020, 21:57:41
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Masaüstü alıesanız imzamdaki konuya bakabilirsiniz hocam Bende laptop almak için satıyorum

    Anakart üzerindeki M.2 yuvası yeterli değil benim için Teklifin için teşekkür ederim. hayırlı satışlar.
  • 02-04-2020, 22:20:56
    #13
    Büyüklük derdiniz yoksa temiz bir ikinci el msi Gt serisinden herhangi birini alın. Çok memnun kalırsınız. Soğutmada en iyisi msi gt serisi laptoplar.

    Laptop alırken sadece özellik yetmiyor maalesef. Soğutma çok onemli. Eğer yeterli soğutma yoksa bilgisayar donacak seviyeye gelene kadar yavaşlar bilgin olsun.
  • 02-04-2020, 23:35:31
    #14
    Masaüstü Bilgisayar Toplayamam malesef Çünkü Üniverstede Yazılım Mühendisligi düşünüyorum ve masaüstü taşıma derdi var Laptoplardaki ısınma sorununa gelince bence bir soğutucu alarak sorun çözülebilir bir soğutucu 100 tl Aşırı 1000 2000 olsa tamam derimde herkese yorumu için teşekkürler
  • 03-04-2020, 02:13:34
    #15
    Monster önermem
  • 03-04-2020, 03:35:22
    #16
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monster önermem
    Neden dolayi
  • 03-04-2020, 03:38:15
    #17
    PREMIUM SEO
    Bi alt modeli var bende de fan çok çalışıyor sanki.
  • 03-04-2020, 03:40:19
    #18
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi alt modeli var bende de fan çok çalışıyor sanki.
    Hocam bana ses sorun değil traktör sesi çıkarsa yine sıkıntı olmaz zaten sessiz bir ortam yok her yerde bir ses var bulunduğum ortamda haliyle alıştım