• 31-03-2020, 00:53:22
    #1
    Merhaba, ismini tam bilmediğim için bu şekilde bir başlık açtım daha önceden kullanıyordum son 2-3 gündür çalışmıyor kullandıgım sistemi anlatıcam

    Örnek veriyorum r10 dan bir içeriği whatsapp dan paylaş dediğimde bu aşağıdaki resimdeki gibi bir yeni sekme açılıyor whatsapp uygulamasını açdediğimde bilgisayarda açıyordu artık açmıyor sorun nerede olabilir

  • 31-03-2020, 00:54:54
    #2
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Web whatsapp mı kullanıyorsunuz yoksa whatsapp uygulaması yüklü mü?
  • 31-03-2020, 00:56:25
    #3
    ekareklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Web whatsapp mı kullanıyorsunuz yoksa whatsapp uygulaması yüklü mü?
    Bilgisayarda whatsapp yüklü