Bir tek ben mi yapıyorum bunu - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir tek ben mi yapıyorum bunu
14
●
207
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bir tek ben mi yapıyorum bunu
1
2
30-03-2020, 18:08:20
#10
controlz
EcLeL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İspanyolca sitem vardı, anlık 200 görüyordu ( Pinteresti forumda okumayı bilmezken millet ) onda İstiklal Marşı ekleyip pin atmıştım.. Anlık 200
Kendimi viyana surlarına dayanmış gibi hissetmiştim
https://translate.google.com/#view=h...text=pinterest
kategori öneriniz var mı acaba ispanyolca için
30-03-2020, 18:20:14
#11
BurakKeskin
controlsuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://translate.google.com/#view=h...text=pinterest
kategori öneriniz var mı acaba ispanyolca için
Bu güne kadar çalıştığım tek kelime= Saç şekilleri.
Bu bahsettiğim yıllar 2016-2017 yılları.
Günlük 4K hitim vardı İspanyolca'da
300 civarı Almanca
250-300 İtalyanca
En çok kazandıran Alman... O yüzden İspanya'yı tavsiye etmem
30-03-2020, 18:22:08
#12
controlz
EcLeL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu güne kadar çalıştığım tek kelime= Saç şekilleri.
Bu bahsettiğim yıllar 2016-2017 yılları.
Günlük 4K hitim vardı İspanyolca'da
300 civarı Almanca
250-300 İtalyanca
En çok kazandıran Alman... O yüzden İspanya'yı tavsiye etmem
çok teşekkürler
Almanca başlayalım o halde
30-03-2020, 18:24:53
#13
BurakKeskin
controlsuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok teşekkürler
Almanca başlayalım o halde
+ olarak oje modelleri/tırnak tasarımı
frisurenidea.com
frisuren-haare.com
perfekten-nageldesign.com
gibi domainleri kullanırdım almadan önce spamı sorgulatın.. Çok spama soktum
30-03-2020, 18:28:01
#14
controlz
EcLeL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
+ olarak oje modelleri/tırnak tasarımı
frisurenidea.com
frisuren-haare.com
perfekten-nageldesign.com
gibi domainleri kullanırdım almadan önce spamı sorgulatın.. Çok spama soktum
sağolun tırnak ve oje de cepte
denemekten zarar gelmezz en fazla disk şişer sileriz
21-12-2020, 15:01:11
#15
Geor
aaa
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler