• 30-03-2020, 12:09:25
    #1
    arkadaşlar 1000 liraya kadar kardeşime telefon alıcam önerir misiniz ?
  • 30-03-2020, 12:12:03
    #2
    Gold üye
    General Mobile 8
  • 30-03-2020, 12:12:31
    #3
    A10 var o fiyata güzel tel ama şuan nette fiyatı 1100 civarı bi arkadaş 5 6 ay önce 1050ye almıştı.
  • 30-03-2020, 12:13:00
    #4
    Xiaomi Mi A2 Lite 32/3 kullanıyorum ben 1400 TL'ye almıştım fiyatı ne şuan bilmiyorum ama Temmuzda aldım sorunsuz kullanıyorum. Tavisye ederim.
  • 30-03-2020, 12:14:27
    #5
    xiaomi a2 lite kesinlikle öneriyorum. 1150 tl civarında ve cidden sağlam cihaz her konuda 32 gb lık almalısın 64 1300 civarında. Bende 4 adet var ve tık demedi 1,5 yıldır.
  • 30-03-2020, 12:15:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hocam üzerine 200tl daha koyup garantisiz xioami not 8 alabilirsiniz
  • 30-03-2020, 12:23:11
    #7
    gm 9 pro tabi biraz ekliyip