Webmoney ile ilgili sorum var. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Webmoney ile ilgili sorum var.
2
●
85
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Webmoney ile ilgili sorum var.
29-03-2020, 18:34:53
#1
EmreKafadar
Merhaba,webmoney'e transfer almak için WMID ' yi mi kullanacağız yoksa, WMZ cüzdan numarasını mı?
29-03-2020, 18:40:50
#2
Aref
WMZ adresinize
29-03-2020, 18:41:19
#3
EmreKafadar
OzzTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
WMZ adresinize
Teşekkür ederim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler