bu soruyu bilene ödül var !
189
●5.153
- 28-03-2020, 05:19:52İyide onlar neye inanıyor ki gördüğü şeye inansın. Onların olayı varlık üzerine değil ki inkar üzerine. Yok diyorlar ama karşısına somut bir delil herhangi bir şey koymuyorlar ki. Sadece inkar ederek yok diyerek savunma yapıyorlar. Neyse çok ta uzatmanın bir manası yok. Elbetteki onlarda inanacak bir varlık bulmuşlardır. Herkes aynı düşünse zaten yanlış olur.Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aradaki fark onlar gördükleri şeyi savunuyor siz görmediğiniz ispatı olmayan bir şeyi.