Kafa topu sorusu (r10+) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kafa topu sorusu (r10+)
5
●
199
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kafa topu sorusu (r10+)
25-03-2020, 14:08:26
#1
bilgicinitr
Selamünaleyküm arkadaşlar kafa topu oynarken istediğin kişiyle nasıl oynayabilirim?
25-03-2020, 14:09:02
#2
mersinli07
istediğin kişi değilde arkadaş listendeki ile oynarsın
25-03-2020, 14:14:15
#3
jokerim
arkadaş listendekiler ile oyanayabiliyorsun bildiğim kadarıyla
25-03-2020, 14:16:12
#4
xebale
nickini bilmen lazım, arkadaş listesinden nickini ekleyin o şekilde oynayabilirsiniz.
25-03-2020, 14:19:03
#5
bilgicinitr
Facebook u yok ama o kisinin
25-03-2020, 15:01:02
#6
Cooper34
Facebook olmasına gerek yok. K.adını eklersen arkadaş olursunuz. listede gözükür.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler