Modexi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki bu şekilde ödeme alabildiniz mi bir sorun meydana geldi mi ? W-8 formu doldurmamı istiyor benden.
İlk ödememi aldım evet bu ayin 7 sinde ikinciyi bekliyorum