• 23-03-2020, 01:53:18
    #1
    Merhaba Değerli R10 Ailesi,
    Ticari konumu yukarı taşımaya çalışıyorum fakat hata alıyorum her seferinde 12 saatte 1 taşıyabiliyorum normalde şuan 24 saati geçmiş durumda konunuzun yeri değişmedi diye hata alıyorum nedenini bilen var mı ? Yoksa sistemsel bir hata mı veya benim mi hatam var
    Hepinize hayırlı geceler dilerim...
    Edit: Sorun benden kaynaklı süresi dolmamış daha
  • 23-03-2020, 01:56:16
    #2
    Gizli sekmeden bir deneyin derim. Ben 24 saatte bir taşıyorum, sorun olmuyor.
  • 23-03-2020, 01:59:42
    #3
    Konu kilit.
  • 23-03-2020, 02:08:24
    #4
    sadece üyelik satın alanlar mı yukarıya konu taşıyabiliyor ?
  • 23-03-2020, 02:11:11
    #5
    Ragnarok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece üyelik satın alanlar mı yukarıya konu taşıyabiliyor ?
    Evet hocam