Ticari konumu yukarı taşımaya çalışıyorum fakat hata alıyorum her seferinde 12 saatte 1 taşıyabiliyorum normalde şuan 24 saati geçmiş durumda konunuzun yeri değişmedi diye hata alıyorum nedenini bilen var mı ? Yoksa sistemsel bir hata mı veya benim mi hatam var

Hepinize hayırlı geceler dilerim...
Edit: Sorun benden kaynaklı süresi dolmamış daha