Merhaba,
İş yerlerimizin tatil olma sebebiyle boş vaktimiz çok oluyor.Crash Royale oynayan varsa 2'li savaş yapalım.
Klan ismim: Danza Kuduro
Crash Royale Oynayan Var mı?
6
●98
- 21-03-2020, 20:59:36Klan ismin baya yaratıcıymış.SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2020, 21:26:4211lv yapana kadar ne çektim o hesap silinir mi hocam 😅Penguenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2020, 21:34:53Üyeliği durdurulduBasta bende oyle diyordum boyle zevkli bir oyun olamaz diye ama sonra sonra sarmadi hocam🤣Emindiyebiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
