• 21-03-2020, 14:40:18
    #1
    Düzenlendi.
  • 21-03-2020, 14:45:23
    #2
    Avukatımın numarasını gönderdim. Ulaşırsanız, yardımcı olacaktır. Geçmiş olsun.
    • Mutlubiter
    Mutlubiter bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-04-2020, 11:57:22
    #3
    Arkadaşlar Edevlet bilgilerini verebilirim. Bunca yıl ne olmuş ne bitmiş görecektir zaten avukat arkadaş. Kaç yıldır beklemedeyiz.
  • 10-06-2020, 12:17:56
    #4
    Arayış devam ediyor arkadaşlar.
  • 12-06-2020, 14:04:30
    #5
    Koca r10 da kimse yok mu acaba?